BLOGELEMINE

ehk endale teistest, teistele endast

My Photo
Name:
Location: siin, seal

18.7.05

Kind of Blue


Pole ammu. Siin. Endaga, -misi.
Seinal istub suur sääsk. Kuus jalga. Säästlik?
Dünaamiliste servadega pilved seltsivad õhtuneva taevaga.
Keegi vist suitsetab, sest häirekell hakkas jälle tööle. See on nüüd see "Hunt!" hüüdmise lugu. Siin majas peaks too kell oma viis minuuti tirisema, enne kui keegi usuks, et tuli teeb kusagil kahju.

Üks tegelane rikub siin oma nipsutamise ja vilistamise ja jalgade trampimisega kõik mu kena muusika ära. Eelnevat lauset palun lugeda läbi muigel prilliklaaside.

Luulet ka: (vähemalt) üks kask mul kasvab hoovi peal. Kohe halja prügikasti kõrval.

Kassapidaja: "Kas need olid nüüd nektariinid?"
Ostja: "Ei, virsikud. Karvased."
Kassapidaja: "Jah, läbi kilekoti ei tunne."

-

Teemahüpe: Ja ütlesin midagi, juba!
Eks see teab, kellesse/keda puutub.


"Quite early on, and certainly since I started writing, I found that philosophical questions occupied me more than any other kind. I hadn't really thought of them as being philosophical questions, but one rapidly comes to an understanding that philosophy's only really about two questions: what is true, and what is good?" --Tom Stoppard, The Guardian, 17.7.2005

2 Comments:

Blogger Michael Student said...

You think you're blue? I've been down more times than a toilet seat! ;-p

Kind of "bored here." Where's the button that translates everything??
Ok, I'll settle for that cute waitress at Wildes cafe.

11 Oct 2005, 12:08:00  
Blogger motacilla alba said...

So... are you two settled now?

13 Oct 2005, 19:35:00  

Post a Comment

<< Home